tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Saturday, January 22, 2011

salah dengar name...

Kejadian ni berlaku kelmarin tau...kat sini i nak kongsikan funny story kat korang....
nak diceritekan i ni baru masuk sekola baru...bertetapan dgn hari rabu..18/1..adalah subject math modern..cikgu tu kami panggil''MAK TIRI''...nape mak tiri?? fikirla sendiri...cikgu tu kate die nak pulangkan balik kertas test math kami....
sementara aku tunggu nama aku dipanggil...aku berborakla ngan 'beside frens'(kwn sblah)aku...tibe2 aku dngar name aku dipanggil..weh!!pelik sangat la sebab kalo name aku awal kene panggil maksudnye markah aku tinggi la tu...pelik la beb bab aku ni memanh 'kondem' sikit math..hehehee...dengan semangat aku pergila depan amek kertas tu dengan berbekalkan muke bangge....tau x lepas tu cikgu tu cakap ape??
''SAYE PANGGIL ZAIDI!!BUKAN BAITI!!.....''
aaaargghhhh.....malu siot...start dari situ dorang ejek aku ngan dak tu... budak tu pon tersengih sengih...iiiieeeshhh....
Anda like saye hepy !

1 comment:

  1. salam...

    klass nama cikgu...

    ***mak tiri ek..

    **follow ur blog...**3

    ReplyDelete

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...