tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Sunday, March 27, 2011

seronoknyee ''PAKCIK'' nak datang sini !!!!

eee........seronok gile tahap gaban ni bile dapat tau pak cik aku nak datang sini...dari aku kecik lagi
memang aku tak penah jumpe die.Tapi,bile dah nak meningkat dewasa ni...barulah
aku jumpe pakcik aku ni...
aku sekarang ni,rase malu ade,segan ade(segan ngan malu tu samela)
takot ade.....
tapi nak wat macam ne..terime je la die..
Die tak pernah mengaku aku ni anak sedare die..
takpe,aku paham..mesti die malukan
nak ngaku aku ni anak sedare die...
yela..aku sorang je anak sedare yang muke melayu...
kaum keluarge die yang lain semuenye putih2 belake...
puas aku cerite kat kawan2 aku..
dorang gelak kan balik aku...ade ke patot diorang ni??!!
aku cakap muke punye la serius tahap  cipan...
tapi dorang tetap gelakkan balik...isshh
jelesss la tu kan...
bile time hujan je,mesti aku teringat dekat pakcik aku...
makin ensem die sekarang..
dah la pak cik aku celebrity....
issshhh.....x pe2,aku tunggu...
bile kawan aku tanye kat mane pak cik aku nak jumpe.
aku cakap la kat sepang....
lepas tu,semue kawan aku pon ngaku die tu pakcik la,abang la,
paling dasyatttt skali,ade yang anggap pak ci aku tu pakwe die...
ishhh3...sabau2...
aku pon tunjok kat dorang sebagai bukti...
hambekkk kau....makin gelak besar gajah la dorang...






(cukop2 la aku ngarot ni)
takpela...RAIN..RAIN...RAIN......
pakcik aku yang terunggul.....
kau tetap artis fevret aku..
benarlah ape yang dorang cakap,
DUNIA kini dilande 
~korean wave~
semua artis korea kite ak ngaku an an an...





Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...