tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Saturday, June 4, 2011

ALL YOUR FAULT !!! TICKET !!!

Salam semue…juz nak tanye,boleh tak kalau nak masok konsert dalam dunie ni tak payah gune tiket?kalau free kan senang cerite…x payah la nak bergasak dapatkan tiket…(bergasak ke?)…bukan pe, it’s all about ukiss …ukiss nak datang Malaysia…aku ni pon baru berusie 16 taon(yeke idop) yang memang tak mampu nak beli tiket ni ha...laen la kalau aku keje part-time cuci jamban ke cuti2 ni,boleh la kumpul duet ckit...anak datok joh sekali la...okla2 aku story la…
Aku ni bukanlah minat sangat nak dating konsert2 kat Mesia ni like double trouble ke,konsert 2 raksasa ke…aku tak kesah sume tu…tapi PANTANG telinge aku dengar kalau grup kpop datang Mesia..ye la,setiap orang ade minat die tersendiri.Ade yang minat lady gaga,amy search n macam2 lagi la…
Nak dijadikan cerite,pagi tu aku bangun dengan muke ‘WANTED’ yang baru keluar dari penjare menuju teros untok breakfast…makan punye makan…nap!!dengar pulak HOTFM yang disemangatkan faizal ngan fafau waktu tu bagi tau yang dorang nak bagi tiket showcase UKISS…nohhh!!!memang MANTAAPPP la sangat grup tu.tak tau la ubat septic mane yang aku makan sampai giler sangat ke korea nih..
Ape lagi,tangan ni gatal2 je nak taip sms bagi ke HOTFM tu...nak tau aku dapat ke idok???
hahhahaha..mestila TAK DAPAT!!!!sedeh tau..
Tapi kadang2 kelaka jugak,sanggop tu semate2 cume nak tiket ukiss jep...hahahahaaahaha..
Dapatnye tak jugak.......







Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...