tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Saturday, June 18, 2011

i like thiZ BloG ~

  • Hari ni aku takde crite sangat..
  • Tapi juz nak share ngan korang tentang blog yang aku suke..
  • setiap blog memang berbeza dari bloggernye,care ayatnye,dan ade daye tarikan tersendiri...


  • aku suke ayat die dan blogger ini saentiase meng'update'kan informasi2 yang kite tak tahu....






.BLOG IJAT.

  • fIrst time aku jmpe blog ni.aku teros suke...
  • tengok die punye blog ~
  • tak payah BUAT AYAT PANJANG BERJELA MACAM KARANGAN..
  • ayat die ala kadar je..tapi mantOpp
  • mungkin aku pon terFOLLOW DIE kott~









FATIN LIYANA ASRI

  • suke sebab die sering memberi inspirasi kepade muslimah di luar sane untuk berfesyen..
  • look at her style~~
  • loVe stylo MyLoo muslimah~love it!






IRINE NADIA
  • Okay,ramai yang dah tau blog irine ni~maybe..
  • orangnye cantik dan pinky ~





YUYU ZULAIKHA
  • hahaha..orangnye comel dan merendah diri ~walopon x penah jumpe ~
  • baru tau yang yuyu ni kecil saje orangnye~
  • biar kecil janji COMEL KAK YUYU~




  • ini semue blog yang saye suke ~
  • ini bukan senarai blog yang terlaris~harap maklum...
  • tapi THE WINNER BLOGGER ~kesukaan aku ialah BLOGIJAT
  • sebab ape?
  • sebab simple mimple ~
  • luv blog tu walaupon follower nye sedikit dan tidak sefemes HANIS ZALIKHA~
  • ayat die yg aku suke okay ~
  • SIMPLE MAKE PERFECT ~


BLOG CIKTUTTIE ??

  • yeye..ini blog ku ~
  • tak best pon.....
  • blog ni boleh didefinisikan sbg BLOG BELUM MATANG LAGI ~hehehe
  • kalau anda follow.sudah dikire bonus  bagi saye~


kesian~~~6 follower jep ~haha it'okay



boleh gak like this page ~



  • OKAY,mau sambung jual baju !
  • ahha!jual baju ,bukak kedai baju ~
  • kat mane?
  • kat FACEBOOK jew...
  • ade mase,datang la kedai TUTTIE yew!

















Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...