tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Wednesday, June 8, 2011

Lapangan Youtube Untuk Terbang Jauh??


  • Baru habis tengok cerite KELIRU lakonan Tiara,Fizo Omar and Adzrie ape ntah name die tadi.
  • Sebenarnye da habez pukul 12 tadi..
  • Best2,memang seratus kali best sebab tengok mimik muke adzrie tu tadi.
  • Tengok cerite ni,dengan aku aku sekali terkelirunye.
  • Ape taknye,rupenye heroin die kembar.
  • Ingatkan dorang berebut sorang perempuan tadi.
  • Ape2 pon.kalau takde Adzrie berlakon tadi,memang tak pecah la perut aku tadi.
  • Memang kelakarr....



TAPI BUKAN TU YANG AKU NAK DISKUSIKAN SEBENANYE




  • Korang mesti dengar cerite ramai artis yang lahir daripade Youtube..



  • Rase macam mudah je dorang jadi artis kan.
  • Tapi sebenarnye mende tu tak jadi masalah sebab dorang ade bakat.
  • Ade bakat,kite layaannn je...
  • Orang kate rezseki ade kat mane2 kan..Mungkin orang kate senang2 je dorang jadi artis sekarang ni.
  • Nyanyi..nyanyi..rakam..and popular.
  • Agak2,kalau aku hantar rakaman  aku memasak kat youtube,nak tak die ambek aku jadi CHEF ONE TERKENAL???- hahahaa...just kidding
  • Tapi tak kesah la semue tu,Tengok sebagai contoh :

ANA RAFFALI

  • Tak yah cakap banyak la pasal die..Die da pon menang Juare lagu...


YUNA
  • Haaa...this I like the most..
  • suare dah la ala2 Taylor Swift gitu..
  • Kire Taylor Swift Mesia la ni.
  • Tak nak cakap banyak... Apa tidaknya, dia khabarnya telah dilamar oleh satu label antarabangsa yang beribu pejabat di Amerika Syarikat (AS).



  • die ni pon orang jumpe kat youtube kan? (tak pasti sebab tak berape minat)
  • Talented,berkarisma and dah jadi Bieber fever buat gadis2 di luar sana....


  • Ramai lagi sebenarnye yang lahir daripade Youtube ni.
  • Antare kite sedar  mahu pon tidak,ye dak?
  • Tapi aku tertarik la dekat seorang artis kelahiran Youtube ni.
  • Baru orang kate setaun jagung gitu...(ecehhh,padahal umo same ngan aku).
  • Najwa Latif, si gadis YouTube dari Batu Pahat, Johor, ini mula menyanyi seawal usia lima tahun.(umo 5 taon dok maen lego lagi aku..setakat nyanyi twinkle2,boleh la)
  • Pelajar Sekolah Menengah (Perempuan) Temenggong Ibrahim di Batu Pahat ini meminati gitar selepas melihat anggota grup M2M bermain gitar sambil menyanyi.(aku  pulak pandai nari lepas tengok 2pm *_*)







  • Ape2 pon pilihan die,die perlu teroskan...
  • Mungkin ini adalah pelapis kepada Yuna?Nobody know...
  • So,harapkan Najwa dapat teroskan perjuangan dalam bidang seni dengan lebih jauh....


beri laluan untuk iklan sebentar
  • Ape2 pon,sebelum saye berlepas ni...jangan lupe  ajak Halimah,Mak Nab,Mak Jah,Pak Salleh,Peah kat belakang umah tu tengok KONSERT AKHIR AKADEMI FANTASIA ye Sabtu ni..
  • Saye akhiri bebelan saye dengan video klip daripade Najwa ni..ummmph
  • Layaaaannnnnnnnnnnnnnn





..............amigos................


Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...