tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Monday, June 6, 2011

*LOVE BETWEEN f4 AGAIN* - PART 2

THIS STORY CREATED BY ME
-MEFANATIKPOP-


sHERRY


.  ‘’Eh,helloww????encik tak layak nak tengking saye macam tu.ha..lagi satu awak cakap saye ape?stupid girl??Hamboiii….!! See the leg la nak panggil orang stupid pulak..terberenti niat saye nak mintak maaF dekat awak,tau tak.Pak cik ingat pak cik anak datok boleh merendahkan diri saye ni?Saye pon anak datok la…’’ marah Syerry.”ha?anak datok mane?’’ tanye Kikwang kepade Sherry. ‘’emmm.saye cucu datok saye…alaa…ade perkataan datok jugak kan kan kan?hish…”…Kesemue F4 tergelak sakan apabile mendengar telatah Sherry itu.’’You know what?you’re the first rude girl here..Dah la panggil I Pak cik..you ingat I tue sangat ke..”kate Nickhun. ‘’So,do I care???...Sherry pergi tanpe meminta maaf kepade Nickhun.




nICKHUN



Di Villa Hartamas milik keluarge Nickhun.
‘’Huh,die ingat die bagos sangat ke..Tak pernah tau perempuan yang sanggop melawan cakap aku.’’ Kate Nick dengan bangga.’’Malu doh kalau aku yang kene macam tu tadi.Rase macam nak menyorok je kan Eli,kikwang’’.’’Tau tak pe Kevin.hero kena balon harini.memang malu la anak Tan Sri Robert Yan..ahahhahaha’’kate Kikwang sambil disambut gelak tawe Kevin dan Eli..’’Nasib korang ni kawan aku je,kalau tak dah lame aku bagi penombok ni..Cakap je nak saiz ape,L,XL?’’Nick geram..”Rilex la Nick,kite dah kenal lame.Jangan la ambil hati’’…’’Aku akan selidik dari mane datAng nye perempuan tu datang.Jage la Mak cikkkkkkkkkk!’’

 KEVIN


 KIKWANG


ELI



Keesokannye..
‘’Kenape kau bawak aku pergi padang ni yuna?’’’..’’Aalaa Sherry,teman la aku tengok jejake hati aku tengah maen ragbi tu.please…’’.’Hmm,yela2,kikwang takpe,tapi si ikan dugong mate sepet tu jangan sesekali!!’’…Tak sempat beberape minit,’’haiiii,mengutok Nampak nenek tue ni kat sini..’’..’’suare tu macam suare ikan dugong la yuna..Halau  dugong tu jaoh2’’..’’Haii,sudah la tumpahkan air dekat baju mahal ni,lepas tu tak mintak maaf pulak tu ‘’kate Nick sewatu itu die berseorangan mendekati Yuna dan Sherry tanpa ditemani kawan2nye yang sibuk bermain ragbi.’’errr,takpe la..biar saye je yang minta maaf bagi pihak Sherry.Tolonglah jangan ambil hati sangat dengan die ni.Die ni memang keras kepale sikit ,’’ tegas yuna menyebelahi pihak Sherry.’’Ala,just tumpah air je,bukan nye tumpah minyak tanah pon,Tapi kalau minyak bagus jugak sebab awak boleh jadi orang minyak.Takyah belagak jadi orang hensem dah’’ ketawe Sherry persendakan Nickhun.’huhh,boleh tahan perempuan ni,’desisi Nickhun dalam hati sambil tersenyum sinis kearah Sherry.’’Ape senyum-senyum?macam kambing adela,’’….’’Dah la tu Sherry, jom la kite balik.Tak payah la nak cari gadoh.Ko cari gadoh ngan die..seribu masalah datng kat kau tau tak,’’ tegas Yuna mengajak Sherry pulang.
Sebulan kemudian,
yUNA


  ‘’Kali ni cikgu nak bawe kamu bercamping di Hinghland Forest.Saye akan divide akan pelajar kelas ni ke berape kumpulan.okay,kumpulan pertame diwakili oleh Nickhun,Salama,Ng henry,Sofea,Ana,Jessica dan Sherry.Kumpulan kedue pule………’’.’’haa??aku kumpulan dengan jantan tu ke?tak nak la macam ni Yuna.Ko tau kan aku tak berape sangat dengan die tu’’.’’Manela aku tau Sher,tu semue cikgu yang pilih. Terime je la Sher yang kau memang disatukan dengan die..hahaha’’.Batang hidung Yuna yang mancung itu dicubit oleh Sherry.Selame die belajar di sane,Yuna la yang banyak menolong dan bergaul dengan Sherry.Sherry adalah anak orang kaye tetapi cukup merendah diri..


                                                                          TO BE CONTINUED........



BETWEEN US
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...