tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Tuesday, August 9, 2011

Happy Birthday Tikah..

Assalamualaikum W.B.T
(special entry punye)



Tikahh..
Yang merupekan BFF aku..

SELAMAT HARI JADI

Thank you sangat2 jadi kawan aku..



Dulu kite gi sarapan same2..
Main bola sepak tampar same-same..
Haa..dalam bas pon duduk sebelah2 waktu nak gi sekolah..
Kau..aku..
gile korea..
kelakar la Tikah...
Aku tak tau nak luah kat mane..
Hanya blog ni la yang dapat aku sampaikan..
(ayat nak touching la pulak kan)


Ape ape pon
Kau dah tue la Tikah
eh,baru 16  tahun kan..
sweet lagi tu..ngeh2

Semoge panjang umur and murah rezeki selalu erk..
 success always  (ayat BI pon berterabur..hehe)


Jadi anak yang soleh, okay ? >_<





Tikah,peace for nickhun hea ?

Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...