tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Thursday, August 4, 2011

Jalan jalan cari angin






Actually last week aku pergi melawat-lawit  akak aku kat Shah Alam..
So aku ajak die la meronda-rondi Shah Alam..
kihahhaa -> aku da hafal jalan (aku kan anak jati Kuantan)
(jakon baru nak hafal jalan gi Shah Alam)


semangat tangkap gambar dalam kereta





saje tangkap gambar nak menambah tahap KEJAKUNAN aku


Gambar ni adalah hasil kerja kejakunan teramat sangat ~



if you ask me whos that boy...He's my cousin ~ Ayie


Yang biru tu  COUSIN   aku ~


yang    KANAN  tu bakal pengacare Rasa Halal Oriental Bangladesh kat TV 66
nak tau sape yang KANAN tu klik  SINI

kemera henset yang tahap gaban gambarnye


Bile sampai,aku ternampak satu tempatyang cun nih ~

sumber gambar dari google

dengan semangatnye aku teros tanye akak aku

" ngah..ngah..tu tempat  YUYU ZULAIKHA  naik kanu tu kan...
ala..gambar kat blog die tu "

sumber dari    FB YUYU
Padahal kak YUYU ni gi Tasik Putrajaya
memandai je aku rangke kan  cerite
kahkahkah


semangat aku tanya kat akak tu...
Rupe2nye seisi kereta tu semuenye terpukau tengok
mamat bangla berderet kat tempat parking..
selalunye takde pon mamat2 tu kat situ ~
Yang mak aku pulak dengan wajanye cakap tu 'budak PLKN'
kakahkahakahahh
lawak tol mak aku...
mentang2 berderet tu pakai baju  tshirt biru, nak pulak dikatenye PLKN..
sah bebenor mancungnye lain...

(mintak maaf,tak sempat nak take pic mamat2 yang hensem tu)



piece(tetibe pulak)


Sebenanye bapak aku dah ajak balik awal...
Tapi aku tak puas la..
So, aku kidnapped akak aku soh die bawak aku jalan2 lagi...
kuahahahhaha
jahat tak aku ??    >_<



muke gembire setelah dikidnapped !! muahahahha

Aku pusing2 dari PKNS...
pastu gi SACC mall..
n lastly gi Plaza Alam Sentral


Yang  KANAN  tu buat muke senyonyoh sebab tak dapat beli ape2
(kat tangan tu gimik je lebih)


KAKLONG  termenung mengenang nasib 


gambar ni takde kene mengena dengan entry


P/S : Entry lepas ni pasal SATAY !! Yup..coming soon







Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...