tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Sunday, November 27, 2011

Transformasi Wajah Izzue Islam



Jam menunjukkan 1.10 AM.
26.10.2011
Rasa macam baru je habis tengok cerekarama tadi.
.Hambuii.
.Macam iklan Niquitin rase.
Sebenarnya aku dah lama tak tengok cerekarama kat TV3.
Sebab akak aku tu ada,so aku join la sekali.
Pastu boleh pulak takde elektrik.
bergurau pulak letrik ni

Okay,sebenarnya entry kali ni berkaitan dengan transformasi wajah.
Tadi aku tengok cerekarama tu ada sorang mamat ni berlakon jadi anak dalam 
cerita Sebelum Lima Perkara.


.Hensem.

tu perkara pertama aku cakap pasal mamat tu.
macam kenal je mamat hensem yang berlakon tu.
Fikir punya fikir akhirnya tak tau jugak sape mamat tu.
Last last tengok la kat akhir sekali tu.
.alaa...yang tulis nama nama pelakon ngan tempat  berlakon tu.
and then dia tulis pelakon tu IZZUE ISLAM !!
.Ahli kumpulan Forteen tu.

Dari kiri Ariz,Ameerais, yg duduk tu Izzue n one

Okay,bagi aku Izzue tak hensem langsung dalam pic.
Minta maaf
Memang langsung tak hensem !!
Aku minat kumpulam FORTEEN ni.
Tapi aku rasa Ariz je yang jambu sikit.
.Lantak.
Transformasi apa yang aku nak tunjuk ?






Credit To FB Izzue



Credit To FB Izzue


yang dah potong rambut tu
.Kan kan kan ????.
Sekali dah potong misai janggut rambut
Habis semua dia  potong
. smart la.
Amboi kemain lagi panjang entry aku kali ni
.Nampak sangat.

Okayla,sape yang tak tengok cerekarama tu tadi,
.padan muke.
Sape suruh tak tengok kan.






P/S : Kalau Reshmonu potong rambut....agak-agak la kan,hensem tak????????????




Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...