tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Saturday, December 31, 2011

Apa itu MUSANG KING




Tahniah Osbon menjadi juara MAHARAJA LAWAK MEGA.
Walaupun tak pernah tengok MLM.sobs sobs


Lupakan tentang MLM.Sekarang ni aku nak cerita pasal durian.Orang kata la kan,
dalam banyak-banyak durian,durian paling sedap + mahal = MusangKing.
Dalam perjalanan aku balik ke Pahang,kiteorang pon 
singgah la dekat warung warung durian  tepi jalan dekat Karak.




D2,D24,D88 itu aku tak tau.
Yang aku tau durian musang king je.Btw,musang tu bukan merujuk kepada musang binatang tu.
Tak silap aku dalam bahasa cina kot 'musang' tu maksudnya kunyit.
Kenapa kunyit?
Sebab kunyit kan kuning.So,raja segala kuning.
That's why nama dia musang king llohhhhh

Siap aku sharpen sharpen kan lagi gamba tu nak kasi kohwang tehlioqqqqq
Beza Musang King dengan durian lain adalah warna kulitnya yang lebih pekat dan kuning.
Isi dia pun tebal daripada isi durian kampung.
Yang aku dapat ni rasa dia ada sikit pahit.
Tapi tetap masyukkk
RM 25 sekilo.
Kira murah la tu kan.

Si Naufal Haziq yang lentoqq


Simple Mimple je warung jual durian nih.
Yang penting dapat telan durian.





Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...