tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Sunday, January 30, 2011

★AKU DAN UMMU HANI★

Ummu Hani??ade ape aku dengan Ummu Hani??

sepertii yang kite tau...Ummu Hani adalah name dalam drama HANI kat slot Lestary kat TV 3 tu....
Ummu Hani disahkan menghidap migrain dan berhadapan dengan maut..bapak die plak tak boleh nak terime hakikat yamh Hani tu buta.....tapi bukan macam tu cerita aku..

aku mula sakit kepala sejak tahun 6 lagi.mule-mule aku ingat 'bende' tu biase je..semua orang sakit kepale kan..
tapi bile aku naik form 2,aku mule rase kepale aku ni berdenyut-denyut.tambah-tambah lagi bile batuk..
aku pernah hentakkan kepale aku ke dinding..fikir aku tu perkare biase orang buat bile sakit kepale sampai la aku tanye penghidap migrain tu sendiri..die cakap mule-mule pun die macam tu....

aku tak puas hati...aku biar je...sampai la aku tanye cikgu kesihatan aku..die kate ni memang tande-tande die..

aku senyap.......sampai sekarang tiade sape yang tau..melainkan yang bace blog ni,,, Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...