tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Monday, January 31, 2011

mmmmmmm.....

Ingat lagi tak cerite cikgu ''mak tiri'' aku tu???haha....macam-macam la....

haritu kiteorang belaja bab math modern baru..tak ingat la plak name bab tu....dah la susah nak buat 'hok' tu........tak faham kiteorang dibuatnye...

orang kate MALU BERTANYE SESAT JALAN.....so,kiteorang gune la prinsip tu....amek sains tulen... kene la kuat sikettt.......maka,berkatelah seorang kawanku kpd cikgu'mak tiri' tu...

'''CIKGU,SAYE TAK FAHAM..BOLEH ULANG BALIK TAK???''

syahadannye cikgu tu menjawab

''SAYE MALAS NAK ULANG BALIK..AWAK MINTAK LA TOLONG KAWAN-KAWAN AWAK YANG TAU TU..SAYA TAKKAN ULANG SAMPAI BILE-BILE'''


Add caption

pehhh...kalau die ngajar 1+2=3 ke…tak pon 1+1=2….TAKPE JUGAK…masalahnye  majoriti dak kelas aku tak  paham...pastu dan-dan je  die bagi 30 soalan......kalau la semue cikgu dalam dunie ni macam ni....memang 20 A++++++ la aku SPM nanti....

Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...