tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Tuesday, July 19, 2011

i AM !!!!!







  • Aku peminat fanatik LIVERPOOL
  • Aku suke tengok  CHELSEA main 
  • Tapi  jangan lupe ~

aku adalah PENYOKONG SETIA harimau




takot x ??aumm

  • Tak kisah lah kalau anda peminat  setia 

grup pak cik Torres



ataupun


grup UNCLE GERRARD






ataupun




  • Minat terhadap sesuatu kelab memang tak dapat dipisahkan..
  • Tapi tak boleh ke kite bersikap  PATRIOTIK sedikit bagi
  • menaikkan semule semangat pemain Malaysia ~
  • Tiada halangan untuk menyokong mana2  pasukan...
  • Tapikan,lagi seedap mate memandang stadium yang dipenuhi warna oren or kuning ~

  • Mungkin lagi semangat agaknye bile SAFEE  ke, SYAFIK RAHIM ke...nak  jaringkan gol ~
  • Rasenye ~
  • Takede rase2 la...pasti !!
  • Tapi please !!! jangan la persendakan Harimau Malaya!!
  • Walaupun kite tau yang CHELSEA tu memang kuat ... 









okay fine ~ kalu korang tak minat LOCAL TEAM ~~~awak tu bukan orang local gak  ke ?









[untuk peminat CHELSEA khamis ni ]
.So,ape kat korang pakai baju yang saye syorkan ni .
(untuk peminat di stadium shj)







nampak sangat editnye puunnnn




kan balance tu ~




Tapi kalau aku la kan...
Aku lebih bangga kalau pakai baju ni ~
Amacam ???






P/S  : Yang pasti , baju - baju kat atas ni aku tak jual ~
masih sempat untuk anda tempah baju sebegini  dekat Mak Limah
hehehe



majulah sukan untuk negara




Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...