tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Sunday, July 17, 2011

I want more and more from MATHLUTHFI










  • Korang mesti kenal kan VLOGGER-VLOGGER yang memang best and NGETOP gitu ~
  • Antarenye 


ANWAR HADI 





                                  MARIA ELENA










  • Seakarang ni pon ade yang terbaru aku tengok kat blog CIK EPAL  iaitu 
                       SHAHRINCOOL =>http://www.youtube.com/user/shahrincool





  • Tapi kalau aku tunjuk mamat ni ~





TIPU LA KALAU KORANG TAK KENAL an an an   




TOP VLOGGER  UUUUU.....


  • Tapi aku tetap mempunyai mate yang gile untuk menonton video MATLUTHFI ni...
  • Aku suke gilerrrr video yang die buat...
  • Disamping die buat kelakar ,mesej pengajaran yang die buat pon sampai dekat penonton ~
  • actually die secondlah...
  • Firstly,mestilah MAHARAJA LAWAK yang buat aku pecah perut (kekadang je sebenanye)
  • Kalau dulu, dah habis MAHARAJA LAWAK...mesti aku dok ulang2 video MAHARAJA LAWAK kat laptop ni ~
  • Tapi skang...aku dok hadap hang je la ~MATLUTHFI
  • Sebananye MATLUTHFI ni dah lame jadi VLOGGER....
  • Aku je baru jumpe MATLUTHFI ni ~
  • kesian kan ???
  • Die ni memang pandai attract people tengok video die ....
  • mungkin loghat KEDAH die tu kot ~
  • kalau ANWAR HADI dok speaking saja...kekadang  speaking kedah gak dia...
  • Tapi kalau die asyik dok speaking,aku pon tak paham ~




THE BEST VIDEO FROM
MATLUTHFI












 mari sumpah ~sesumpah dengan torchlight 
kuahahihaha



  • Aku paling tak tahan tengok video ni ~
  • keluaq sume isi perot aku ni gelak ~
  • Even though oarng yang tak minat KPOp pon akn gelak tengok mende alah ni ~
  • very creative ~ and and and....
  • SEMPOIIIIII ........





  • Hope dapat tengok lebih banyak video MATLUTHFI lepas ni yang lebih MANNTTOOPPP !!







P/S  : kadang-kadang aku tengok die ni macam EUNHYUK 
              SUPER JUNIOR  pon ade gak ~ let's check it....






Bile dicombine kan gambar mereka berdua ~~~
hmmm...ntah la...
Sama tang mana pon cek tak tau la ~
kuahahiahhaha
Tang MATA kot ~








Anda like saye hepy !

1 comment:

  1. Hye, nk tumpang promote this blogshop, http://hijab-intrend.blogspot.com/ or you can find us at fb, hijab-intrend blogshop.

    Kami ada menjual shawls yg superb cantik. The latest one is, custom made shawls yg memang cantik dan berkualiti tinggi! Pembelian lebih dari 2 akan diberi discounts yang memang memuaskan! (: Btw, thanks yaw.

    ReplyDelete

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...