tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Wednesday, September 28, 2011



 Membangkitkan selera dengan menunjuk gambar-gambar tulang ayam






Gila...~~apebende nih !!!! camerawoman tak pandai tangkap gambar ! adoyoinye punnn


okay~time nak tunggu ambik order,aku ternampak sorang mamat cina nih..
aduyainye pun ~~ muka dia macam ELI UKISS


Then aku tengok ada budak kecik sebelah dia..siap suapkan lagi budak kecik tu.
Okay ~~~~~DAMN !! MALAS NAK PANDANG 
(da tau bapak orang dah tu)



Then aku pergi KUANTAN PARADE a.k.a PAVILLION <--- perasan !!
suddenly dengar la lagu korea......
dok terkinja kinja aku cari dari mana datangnya bunyi tu..
"takkan grup korea datang kot" <-- please la...















Bukan kemain lagi aku tengok mamat cina ni rambut ~~~
Kau~~~ tak hingat dah..macam kamen rider dah aku tengok..
Layan sajalahh ~~~~~~~~




Malam ni CHELSEA vs BOLTON...Lalalalalala



Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...