tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Sunday, September 11, 2011

: Tak Sangka :



Ya..hari ni hari raya ke 13.
Tak pergi raya mana-mana pon sebab M.A.L.A.S
Okay,apa yang aku tak sangka-sangka telah terjadi dalam minggu ni.
Kawan sebelah aku dalam kelas dan juga rakan blogger aku MIMI
sebenarnya adalah DUA PUPU aku !!!
OMEGAD !!!!!
Memang terkejut sangat.
Yela,borak-borak berie dalam kelas,
Tak tahu pun berborak dgn due pupu sendiri !!






Ape agaknya perasaan korang kalau orang yang korang beriye-iye berborak bagai,
rupanya sedara korang sendiri...

Okay,mungkin korang tak terkejut
TAPI aku




GILE TERKEJUT BERUK leeeerrrr......



P/S : patut la orang cakap muke kami nak dekatdekat sama
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...