tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Tuesday, November 29, 2011


Bila bosan,biasalah kan..
Aku akan melancarakan aktiviti aku di saat boring iaitu
.BlogJogging.
Berpeluh-peluh aku jogging.
Aku pon jumpa la blog ni.
Aku just nak perkenalkan dekat korang korang yang minat tahap max
kat Forteen.
Boleh la tengok blog kepunyaan akak yang comei ni update pasal Forteen.
Akak ni memang rapat dengan Forteen.
So,tak heranla akak ni cakap makin ramai yang nak kawan dengan dia.
So,boleh la follow akak ni kan.
Akak ni banyak cerita pasal Forteen.
Sesiapa yang minat Forteen,
Boleh la jenguk jenguk dekat blog akak comeii nih ye










Dalam grup Forteen ni memang aku paling minat dekat Ariz dengan Izzue.
Tambah tambah bila tengok Izzue potong rambut n berlakon watak anak yang soleh,
.memang fuhhhhhhhh.
Kepada sesiapa yang minat dekat Forteen ni,
pastu rasa nak  tanya dorang apa apa ke,
tanya je dekat laman sosial diorang.
Facebook korang booleh LIKE FanPage diorang.
Tapi aku sarankan kalau nak tanya apa apa,
just tanya melalui twitter.
Aku KOMFIRM MOMFIRM diorang akan balas.
Macam Izzue.
Tak pernah penat layan peminat walaupun dah overnight.
sepatah peminat tweet,
dia akan reply walaupun sepatah jugak dia reply.

P/S : Musim ni musim angau dekat Izzue..cittt



Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...