tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Wednesday, November 30, 2011

Izzue Islam, Song Joong Ki Malaysia




Harini tak tahu la kenapa tangan ni gatal sangat nak taip entry merepek ni.
Kalau kengkawan aku dok sibuk post pasal relationship diorang,
.aku lantak.

Anyway,sekarng ni kan aku tengah meroyan dengan Johny depp aku.
.ewah.
Izzue Islam la.
Amboi kemain lagi kan.
Dulu rambut panjang tak meroyan pun.
Aku rasa ramai gile perempuan luar sana yang makin minat Izzue.
Ye la,dulukan dia bermisai , berjanggut.
Bila cukur semua tu.
.memang super duper hensem.
Sape perasan dalam cerekarama Sebelum Lima Perkara Sabtu lepas,
Izzue lakonkan watak Ikmal then dia ada pakai baju sekolah yang kot bagai tu kan.
Pergghhh.
.Superb.
Bagi aku,dialah Song Joong Ki Malaysia.
Okay,Song Joog Ki ni artis Korea.
Comel dan hensem.
Kalau perasan dia berlakon dalam Sukhyuwan Scandal.
So,malaysia pun ada jugak : )
Perkenalkan *bunyi drum*



Izzue Islam
Muhammad Izzul Islam
Mr.Kacak from Kota Bharu, Kelantan 








Tak payah cari tang mana yang samanya

  


CreditTo FB Fanpage Izzue

Gambar ni daripada peminat Izzue rasanya.
Mintak halal ye crop pic ni :)

CreditTo FB Fanpage Izzue



CreditTo FB Fanpage Izzue

CreditTo FB Fanpage Izzue







okay,that's all...
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...