tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Monday, January 23, 2012

Try Contest Kak Ain

السلام عليكم   و رحمة  الله و بركاته



Ahha ! Ini lah Kak Ain.Ingat lagi waktu aku sekolah rendah dulu sampai la ke tingkatan 2,aku tetap baca novel Kak Ain.Novel Kak Ain memang selaras dengan jiwa aku waktu dulu.Walaupun aku form 5 dah sekarang,walaupun aku sekarang ni lebih melayan novel cinta dewasa seperti karya Damya HAnna,Ahadiat Akasyah,Fauziah Asyaari,Ramli Awang Mursyid,aku tetap takkan lupa novel seperti AKU MAHU SAIZ S,AKU MAHU BULI,AKU MAHU POPULAR..dan novel last sekali aku baca adalah novel IMPIANA.The wannababes,mimi monira.....Novel Kak Ain la pencetus minat aku untuk membaca novel.Kalau bukan kerana novel Kak Ain,mungkin novel dewasa pun aku tak minat nak baca.

Tadi aku nampak satu contest.Contest buat header blog untuk blog Fanpage Kak Ain.Sebelum ni aku tak pernah join mana mana contest.Contest ni memang tak dapat apa apa hadiah pun.Tapi header yang menang tempat pertama akan dijadikan header untuk blog tersebut.Aku pun try la.





Tuah ayam,nampak di kaki, 
Tuah kita hanya Allah Yang tahu
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...