tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Friday, January 20, 2012

SPM 2012 : Page 20 of 366

 السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


Harini hari jumaat!Salam Jumaat semua!.Pagi tadi aku ada bacaan Yaasin dekat sekolah.Then,pelajaran first sekali mathmode.Masih lagi beljar buat graf.Sampai pandai!That's why cikgu suruh buat banyak kali.Lepas tu ada subjek agama.Agama agak rilexx jee.Belajar hadis.And the last subject in Friday adalah Addmath.Actually,it should be Sivik.Tapi cikgu gantikan dengan Addmath :((.Nasib fikir SPM je.Beljar graf jugak.Memang takkk aahhh kan nak licin graf aku tuh.Tapi takpe,aku try try try sampai jadi licin.




Harini jugak kepala toink toink.Balik sekolah pukul 12.20.Aku cakap dekat ayah aku ambek pukul satu. Yela.Oarng tu dah la nak pergi sembahyang Jumaat.Selamber yyayyyaa je aku suruh ambek pukul satu.


Smile smile and smile

Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...