tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Thursday, January 19, 2012

SPM : Page 19 of 366


   السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 



Harini aku masih lagi seorang pelajar form yang sedar diri nak SPM.!@#$%^&.Orait, perhimpunan pagi tadi tetibe ramai pulak cikgu nak bercakap.Yaaahh,bayak!! pasal tudung lepas ni kena pakai labuh,baju licin dah boleh pakai tapi dengan syarat TEBAL! and then,what else ?? Lantak la..Aku pon tak hinggat menda ape cikgu cakap tadi.Pelajaran pagi dimulakan dengan subjek English.Study Simple present tense,past tense,perfect tense.Okay,to be honest..dari darjah satu sampai sekarang aku masih lagi terkapai kapai dengan simple perfect tense.*tepuk pipi kiri kanan*.Tadi aku dah up up sikit..ehhe.




Lepas tu subjek kimia.Serious muka ni memang akan ting tong bila study kimia.I must to say this because i'm not SBP or MRSM student okay.ordinary student je.Memang tak sepantas kilat pon masuk otak.



 Then satu masa aku belajar mathmode.Just review kerja yang semalam.buat buat graf.Kalau graf,,,,fiuuhhhh.
Tak payah cakap la.mesti tak licin kalau aku buat.


Lepas rehat kitaorang ada kelas bahasa melayu.Belajar tabahasa.Tukar cakap ajuk ke cakap pindah. Tahun lepas form 4 dah belajar.Tapi aku sangai ssangai lagi.WAtThe

BM aku mesti target A+


Akhir  sekali belajar sejarah.Masuk bab 2.Kena buat presentation ikut kumpulan.Aku dapat kumpulan Tok Janggut.Okay,aku nak review sikit pasal Tok Janggut.Antara faktor penentangan di Kelantan adalah sebab cukai tanaman kena bayar.Ada banyak lagi faktornya.And then Tok Janggot pon menentang.Tok Janggut ni belajar dekat Makkah.Tapi,akhirnya Tok Janggut mati jugak sebab kena bunuh.Kaki dia diikat,kepala di bawah dan kaki di atas.Kemudian british arak dia ke sekeliling kawasan dekat situ.haaplllooiiiii betol British ni.tetiba aku teringat pasal tentera AS kencingkan tentera islam tu.Bodoh betol tentera As tu.Mungkinkah sejarah akan berulang?Hmmm...



Petang tadi pukul 2.45 ptg aku ada extra class  biology..So so so best.datang pukul 2.45.mula kelas pukul 3 jugak..ccaaiitt.Perut aku lapar...dooh.Semata mata nak kejar kelas,aku pon tak sempat nak makan. Padahal stat lambat.Tadi jawab soalan pasal larutan isotonik semua tu.



Dan akhirnya jam 5.15 petang aku pulang ke rumah dengan keadaan yang kebuloqqq...








Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...