tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Friday, February 3, 2012

Baby Cute Contest!


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Tadi aku blogwalking, tiba tiba aku ternampak contest ni dan terus rasa nak join.
Memandangkan aku masih lagi eksited baru dapat anak buah yang pertama ni.hehe.

Follower saya taklah ramai.Malah rakan rakan blogger saya juga kurang.Jadi dengan senyuman yang manis saya lemparkan kepada follower blog ini,Silent reader dan kenkawan blogger yang baca entry ni, anda di tag oleh saya.Harap kita ramai ramai pakat pi join contest ni naa...

Klik untuk join contest ini 


Okay,ini anak sedara saya tu.baby boy.ala omey omey ..

Nama baby : Naufal Haziq bin Nuzul Hakimie
 Tarikh lahir : 1 December 2011
Nama ibu : NorHafizah binti Mohd Hosaini


Maklumat lanjut untuk syarat syarat penyertaan terdapat Disini

Hadiah yang bakal dimenangi :

Pemenang Tempat Pertama (owner blog) :

jika pemenangnya lelaki,
Akan menerima SEHELAI T-SHIRT HATE HERO.

 jika pemenangnya perempuan,
Akan menerima SEHELAI DRESS + SEHELAI SHAWL. 



Pemenang Tempat Kedua (owner blog) :

jika pemenangnya lelaki,
Akan menerima SEHELAI TSHIRT BAND untuk peserta lelaki.

 jika pemenangnya perempuan,
Akan menerima DUA HELAI SHAWL untuk peserta perempuan.



*pemenang hanya seorang*
*kalau perempuan dapat hadiah untuk perempuan..dan sebaliknya...harap maklum*


Pemenang tempat pertama (baby) :

Akan menerima 2HELAI ROMPERS + 2 PASANG BURSHA + 1PASANG TIGHT


Pemenang Tempat Kedua (baby) :

Akan menerima SEHELAI ROMPERS +1PASANG BURSHA




Tarikh tutup :: 8.Februari.2012

Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...