tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Monday, February 6, 2012

Page 37 of 366 : Bedah Katak


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Kali ni team bebudak biology kelas aku ada eksperimen.Sebenarnya eksperimen ni bebudak form 4 punye. Tapi time form 4 kite orang ni tak buat.Cikgu pon tak nak buat time tu.Dengan kekerasan dan paksaan kami,akhirnya dengan akur cikgu buat cikgu buat eksperimen ni.hehe.First time buat bedah membedah ni memang scary.Tapi bila dah buat,mesti tak geli dah.Percaya lah.Aku fikir,kalau aku takut, macam mana nak jadi doktor kan?Cikgu sebenarnya suruh setiap orang kena bawak katak tu.Tapi dengan tahap kemalasan yang agak gaban aku ni,maka aku tak bawak lah.Eh,macam hipotesis je ayat aku.Ha.And the moral of the entry,kalau nak jadi doktor jangan takut.Behave yourself.Okay?




Katak yang sudah di Klorofom kan.Baru aku tahu orang yang kena pengsankan 
dalam drama cerita cerita melayu tu  guna klorofom *ayat merapu*







Biasalah,masa ni la nak posing posing kan


Katak pertama yang dikorbankan.LOL.dipengsankan je pon.


Masing masing tertarik menarik kau memang debom la katak

Abaikan pemandangan tepi.photoshop je semua tu


Awan nano buang kulit ayam


Eceh.kunun lettew.padahal orang lain yang bedah kan.


Concentrate dengan katak yang akan menghembuskan nafas terakhirnya


Dimana mana je mesti nak posing peace


Just happy go lucky walaupun tak lalu makan lepas tu


I'm really sorry katak








Just that picca untuk bedah katak.Harap harap murah la rezeki jadi veterinar ke,doktor ke.
Amin


Love with heart
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...