tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Friday, February 10, 2012

Page 41 of 366 : Program Aku Janji SPM dan PMR


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Inilah bonda baru kami.Pandangan zahir memang tegas.Tapi sebenarnya cikgu Norley ni memang penyayang.

Kali ni entry ada berkaitan dengan SPM sikit.Disebabkan kami pelajar sekolah SMK Chanis batch 95 nak ambik SPM taun ni,maka cikgu cikgu dah aturkan satu program iaitu program Aku Janji.Okay,AKU janji bukannya AKUR janji ye.baca betul betul.Program Aku janji biasalah,kami pelajar pelajar yang nak ambik SPM dengan PMR taun ni kena berjanji akan belajar betul betul dan bagi keputusan yang gempak gempak.Sebenarnya aku memang rasa takut takut je nak berikrar bagai.Aku takut aku tak tepati.Tapi aku yakin aku boleh.Tapi satu je masalah aku,pemalas. T~T

Pelajar Form 3 berikrar Aku Janji





Ni pon pelajar Form 3.Gambar Form 5 berikrar tak sempat nak tangkap.



Lepas je ikrar,kita orang pelajar pelajar ni kena jumpa guru kelas.Ibu bapa kena tandatangan .



Cuak bercampur kuak sebab takut bapak aku tengok result aku taun lepas yang hampeh.






Cikgu kelas 5 IT



Cikgu kelas lain



Kesian Hajar sampai nangis nangis















Wif Cikgu Sofi,guru kokurikulum tak silap aku.






Guru kelas aku,Cikgu Rosma merangkap cikgu biology aku.









Berangan dengan kereta idaman kalbu





Ni lah target sekolah dekat aku.Okay,macam mana sekolah boleh target Addmath,kimia,fizik aku A?

 P/S : Tetibe teringat satu kejadian yang membuatkan aku segan gilleerrr tadi.Hadoi


Love with heart


Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...