tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Thursday, February 23, 2012

Page 53 of 366 : Jamuan Perpisahan Teacher Rosma






Baru minggu lepas kiteorang tahu cikgu biology  kami ni nak pindah sekolah lain.memang terkilan gile gile sebab dia dah ajar kiteorang ni dari tahun lepas.Tup tup dia nak pindah.Cikgu ni dahla lembut gila.Aku tak hantar hantar pon nota biology bila dia suruh hantar.Tapi cikgu tu tak pernah marah.Bila belajar pon aku masuk telinga kanan keluar telinga kiri.Lepas ni aku dapat cikgu bio yang lebih garang.Cloroxx habislah otak aku nanti.Aku teringat lagi waktu Jumaat minggu lepas aku salam cikgu Rosma ni.Menangis aku tau tak.Budak lelaki kelas aku yang kuat tido waktu cikgu ni pon menangis sebab cikgu ni nak pindah.


Muka masing masing sebelum suprise kan teacher


Menanti kedatangan cikgu Rosma






Sampai sampai je cikgu Rosma dekat kelas,kiteorang terus sembur guna menda alah apa tah yang warna warni tu.*bila birthday party mesti ade natang sembur sembur tu*.Teacher terus senyum.




Kek blueberry kat atas tu kami belikan untuk teacher.Yang coklat tu teacher kasi kiteorang.

Kiteorang pon bergamba gamba la dengan cikgu.








Anda like saye hepy !

1 comment:

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...