tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Friday, February 24, 2012

Pertandingan Esei Kebangsaan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ



Sesiapa pelajar tingkatan 4 & 5 yang memang minat sangat buat esei,jom la pakat masuk contest ni.Hadiah dia berbaloi gile gile.Ipad doee..Aku ni pon tak berbakat pon dalam esei ni.Tapi aku nak try la.Harapan la.


MAKLUMAT LANJUT :

Sukacita dimaklumkan bahawa Kolej Antarabangsa Putera Intelek (PIIC) akan mengadakan satu pertandingan menulis esei bersempena dengan "Program Selebriti Nasional".
Pihak sekolah mengalu-alukan semua muridTingkatan 4 dan Tingkatan 5 untuk menyertai pertandingan yang julung kalinya diadakan bersempena sambutan 10 tahun penubuhan PIIC.
Pertandingan esei ini bertajuk "10 perkara yang akan saya lakukan untuk Malaysia jika saya menjadi seorang selebriti" .

Panjang setiap karya adalah antara 
Panjang setiap karya adalah antara 500 hingga 1000 patah perkataan.

Esei ini boleh dikarang dalam 
Esei ini boleh dikarang dalam Bahasa Melayu atau Bahasa Inggeris. 

Setiap pelajar layak menghantar satu penyertaan sahaja. Borang penyertaan boleh didapati di facebook : fb.com/putraintelek.piic. 
Tarikh tutup penyertaan adalah pada 31 Mac 2012. Sila rujuk maklumat di atas.  


P/s : Hadiah iPAD tu woooooo
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...