tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Monday, March 26, 2012

Sekitar Karnival Jom Masuk U at Zenith Hotel !!!



Assalamualaikum.Dah lama aku tak update entry baru.Nak update la ni kan.Baru ni aku dengan kengkawan sekolah aku pergi satu karnival ni.Karnival ni karnival kerjaya.Banyak la universiti universiti yang ada kat booth booth kat sinun.Banyak IPTA/IPTS yang menarik perhatian aku.BTW,aku memang cari yang ada diploma psikologi sebab aku suka saiko orang.kuahkahkahkuah.Okay fine.Aku jujur la ni.Aku datang situ sebenarnya aku nak kutip barang-barang percuma *ayat habis jujur*.



PEACE maksudnya DUA.DUA maksudnya DUA KETUL JERAWAT.

Nampak tak gigiku yang tidak berada dalam kedudukan yang strategik?nampak nampak?

Inilah hasilnya.Bila dah habis SPM,aku tengokla balik kertas-kertas ni semua.
Aku memang baru tahu.kebanyakan IPTA/IPTS ni boleh masuk sekiranya paling minima 3 kredit.Macam KIPSAS,aku ingat budak budak dari sekolah agama je yang dapat masuk.Sebenarnya budak dari sekolah biasa pon boleh masuk.Aku tertarik deat satu bidang ni,Diploma Pengajian Media Islam.Macam Masscom la.Tapi dia ni lebih ke arah islamiah.Macam penyiaran dekat Oasis,TV Alhijrah.Aku macam berminat,tapi *****.Lepastu diorang suruh isi borang macam bagai kan.Bila dia suruh tick dekat bidang yang diminati,semua borang yang aku isi semua aku tick dekat teknologi maklumat.Ayah aku cakap 'dah ambik sains tulen,buat apa tanda sekat ICT sume tu'.Aku pon terpikir gak.patutnya aku tanda la dekat sains perubatan ke,kedoktoran ke...Entah.Aku pon tak tahu nape aku tick ICT.


P/S : Dengar kata sekolah aku nak buat rombongan pergi Singapore.
Anda like saye hepy !

No comments:

Post a Comment

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...