tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Sunday, March 18, 2012

Tolong Sangat Tukar !!!!


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


Korang tengok tak Jalan Jalan Cari Makan tadi??Aku sebenarnya baru perasan minggu lepas.Ada perbezaan kan?Pengacara tu.Sape tu nama die..Shiha dengan Iqbal kan.Sepatutnya aku buat entry ni minggu lepas.Tapi aku tengok macam takde apa apa reaksi pon.Sampailah tadi Cik Epal akhirnya membuat entry terbaru.nak tahu?KLIK SINI .Aku pon apa lagi.Aku pon nak buat entry tanda protes la jugak kan.Kalau Qi pengacaranya,memang meleleh leleh ayak liur aku ni tengok.Bersungguh - sungguh dia makan mende tu.Yang baru ni macam nok tak nok jo.Maria Tunku Sabri pun makan memang tak cover.Yang ni macam takot sangat gincu dia hilang.




Aku rasa musim baru,pengacara baru dan konsep pon baru.Perkenalkan sejenis makanan dalam satu rancangan .Kalau beger,beger la sampai habis.Kalau cekodok,cekodokla sampai habis rancangan.Konsep tu aku rasa macam takkkkkk je.








P/S : bosan 
Anda like saye hepy !

1 comment:

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...