tabbb

love jatuh

Tengok-tengok sama ini blog

Henset saya dah uzur.Harap anda klik

Wednesday, January 25, 2012

Page 23 of 366 : mandi manda @ Sempurna Resort Kuantan



السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ


 Hai.Salam 1Malaysia.3 January merangkap kelmarin aku pergi Sempurna Resort.Bukan hari keluarga atau  apa,cuma nak bawa sepupu aku dari Kuala Lumpur mandi dekat situ.Sempurna resort.Bukannya Semporna  kat Sabah nut.ha,jangan tersilap.Kami tak tidur situ pun.Memandangkan rumah aku dekat je dengan area  resort tu,jadi kami pon bawa la diorang mandi.Nak bawak pergi Gambang Waterpark pon jauh jugak dari   sini + ramai orang pulak tu.Lebih baik bawak pergi mandi dekat sini sudah kan.Sempurna Resort ni  sebenarnya bawah satu syarikat sama dengan Gambang Watepark tu jugak.


Sedikit sebanyak aku kasi info tentang Sempurna Resort nih. Sempurna Resort dibina pada tahun 2009. Tempat untuk kita nikmati percutian bersama keluarga, rakan-rakan dan orang tersayang kerana Sempurna Resort Kuantan antara destinasi mandi-mandi yang menakjubkan di Malaysia. Lokasi yang strategik, terletak di Jalan Pekan, 15 minit dari bandar Kuantan dan 10 minit ke lapangan terbang Kuantan. Sempurna Resort juga berhampiran dengan Taman Indera Sempurna. Sempurna Resort juga berhampiran juga dengan Taman Inderapura. Sempurna Resort juga berhampiran juga dengan Sekolah Menengah dan Sekolah Kebangsaan Mat Kilau. Sempurna Resort juga berhampiran juga dengan Kolej Islam Sultah Haji Ahmad Shah (KIPSAS).


Sempurna Resort menawarkan keseronakan yang sempurna. Sebab itulah namanya adalah SEMPURNA RESORT. Cukup lengkap segalanya. Amat sempurna untuk "pemandi tegar'.

lagi gambar :)

Baru nak bergerak






Sampai sampai je tengok "uh,memang ramai orang dekat sini".Yang pergi mandi sepupu aku yang kecik tu je.Kalau tue bangka macam aku ni sorry to say la nak mandi.Kerja aku cuma jadi photographer yang tak berbayar je.








Ni sepupu aku,pikah dengan adik die yang tomei tomei Adam






Kamelia dan Sakinah


Adam yang comel










Kalau dulu2 boleh mandi.cabut itu cabut ini mandi.Sekarang tak boleh buat macam tu.pergi tepi.duduk senyap senyap. hanya mampu buat piece aje.=_=




Ini Daniel sepupu aku.Bukan Daniel Bego perenang tu.Daniel ini coming soon.






kamelia :)



Love with heart by CikBamBam
Anda like saye hepy !

2 comments:

  1. kite duk kat kauantn pun tak tahu kat mane sempurna resort nie. ehee.

    kite ade buat entri pasal bercuti di cherating.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhe..tempat ni mmg kedalam sikit.tu ramai x tau.btw,dah bace entry u kat Cherating.nice story and nice pic. :)

      Delete

Awak Komen Awak Comel !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...